نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

نفسه مامان بابا

پسر قشنگم تولدت مبارک

1394/2/11 16:07
نویسنده : مامان الهه
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام 100 تا سلام

نمیدونم از کجا شروع کنم!! اولا اینکه شب قبل از اینکه برم بیمارستان واسه زایمان کلی مطلب نوشتم تو نی نی وبلاگ اما نمیدونم چرا ثبت نشده!!

دوشنبه 7 اردیبهشت ساعت 6:30  رفتیم بیمارستان از یه طرف ترس داشتم از اتاق عمل از یه طرفم ذوق داشتم 

خلاصه واسه پرونده تشکیل دادن و مشاوره با بابا حسین رفتیم 

ساعت 8:30 اماده برای عمل بودم یعنی سون رو گذاشته بودن و لباسای مخصوصم رو هم پوشیده بودم وقتی نشستم رو ویلچر ترس همه وجودمو گرفت بابا حسین سعی می کرد خیلییی آرومم کنه و باهام حرف بزنه مامانی هم که همش گریه میکرد 

راه افتادیم به سمت اتاق عمل بابا حسین تا جلوی در اصلی اتاق اومد اما بعدش دیگه نذاشتن...

خداحافظی کردیم و من در حال سکته کردن آخه تاحالا اتاق عمل نرفتم

بقیه ماجرا بمونه واسه بعدا که دوباره بنویسم چون شما داری بیدار میشی و من باید به شما برسم

الهی مامان فدات بشه که انقدر نازییییی

فعلا...

پسندها (2)

نظرات (0)