نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

نفسه مامان بابا

روزای لعنتی

1394/1/27 16:07
نویسنده : مامان الهه
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت گردو کوچولوی خودم

2_3 روزه که اصلا اعصاب ندارم و دیگه تحمل ندارم

دیروز دوباره وقت دکتر داشتم رفتم بازم تاریخ دقیق بهم نگفت!اینم بگم که قبل از من نوبت یه مامان دیگه بود از اتاق که اومد بیرون خیلیییی خوشحال بود بعدا فهمیدم که دکتر نامه زایمانش رو واسه بیمارستان بهش داده!از دیروز تاحالا همش به اون حسودیم میشه!!!:-( البته اینم بگم که دکتر گفت 5 شنبه آینده برو واسه چکاب ضربان قلب و انقباضات و... و شنبه هم بیا پیشم تا تاریخ دقیق رو بگم 

که کلا نظرشاین بود که چون جنسیت شما پسره بهتره که تا روزای آخر اون تو بمونی!!! نمیدونم چرا دلیلش رو ازش نپرسیدم...:@ 

خلاصه که این همه ماه به سرعت گذشت اما این 10 روز نمیدونم چرا هی داره کشششششش میاد!!>:) 

ساک بیمارستان رو هم با کمک مامانی آماده کردیم فقط منتظر ورود شما هستیم!! اگه بدونی چقدر آدم این بیرون منتظر ورود شما هستند... بابا حسین میگه من به این فسقلی داره کم کم حسودیم میشه ...میگه همه جا همش حرف از نی نی هستش!اونم خیلییی ذوق داره زودتر بیای اما ترجیح میده تا لحظه آخر اون تو بمونی و کامل شی

اینو یادم رفت بگم که تکونای شما اساسی زیاده جوری که شکم مامان رو کلا زیر و رو می کنی . فقط دعا می کنم این روزا زودتر تموم شه و شما صحیح و سالم بپری بغلمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان
31 فروردین 94 3:50
من بهت میگم چراشو....خخخخ پسر بچه ها باید دیرتر بدنیا بیاند تا بیضه هاشون از شکم بیاد بیرونو جایی قرار بگیره که باید باشه...خدای نکرده اگر اگر که خیلی کم پیش میاد بیضه تکون نخوره...بعد از تولد باید جراحی شند.... بلا از خودت و گردوت به دور باشه....به چشم بهم زدن به خودت میای که ماهگرد بچه اتم تموم شده.... اینکه میگم رو واقعا بهش ایمان دارم هرچی روزای آخر بارداری دیر میگذره بعد از اومدن بچه انگار روزا پی همدیگه میدوئند و سریعه سریعه سریع میگذرند.... واقعا حیف که زود بزرگ میشند من همین الانش دلم واسه هفت هشت ماهگی آرمان تنگ شده....یعنی تنگااااااااا تنگه تنگ
مامان الهه
2 اردیبهشت 94 12:58
ey janammmmmmm....mamnon doste khobam ke hamishe ba harfat behem enerjhio aramesh midi are ye chizayi shenide bodam ke vase tashkil shodane beyzehashe ama fekr nemikardam vagheyat dashte bashe....