نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

نفسه مامان بابا

تاریخ به دنیا اومدن شما

1394/1/19 13:05
نویسنده : مامان الهه
237 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل مامان...

2شنبه رفتم پیش دکتر که قرار بود روز زایمان رو مشخص کنه که گفت بین 8-11 اردیبهشت می شه احتمالا! بازم دقیق مشخص نکرد تاریخ رو...

دکتر سونوی آخر رو هم که نگاه کرد گفت همه چیز خیلی خوب پیش میره و وزن شما تو هفته 35 (2500 گرم ) که دکتر گفت ایشالاه تا روز زایمان به بالای 3 کیلو میرسه راضی

راستی اینم بگم که واسه سونوی آخر که رفتیم دکتر مربوطش گفت که کله پسرت رو انگار با پرگار کشیدن انقدر که گرده... قه قهه می خندید می گفت تاحالا کله اینجوری گرد کمتر دیدم خنده دیگه واقعا باورم شد که کپی برابر اصل بابا حسین هستی... سکوت  فکر کنم هیچ شباهتی به من نداشته باشی... دلخور

خدا رو شکر زیاد بارداری سختی رو سپری نکردم فقط این روزای آخر دیگه زیاد نمیتونم سرپا وایستم و کمر درد می گیرم ...  خوابیدنم هم زیاد راحت نیست و مشکل دارم. البته خدا رو شکر حدود 2 ماهه که کاملا خونه مامان اینا هستیم و زحمت همه کارامون با مامانی و بابایی هستش... خطا

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تمشک کوچولو
19 فروردین 94 13:39
سلام. ان شاالله پسرتون صحیح و سالم بدنیا بیاد. البته دیگه چیزی نمونده. خوش بحالتون
الهام مامان
23 فروردین 94 12:50
الهه الهه رسیدی به شمارش معکوس....بالاخره این آقای دایره رو میبینی وای که چه کپلکی بشه بچه شما..... منم کم کم دارم بی صبر میشم واسه دیدنش
مامان الهه
پاسخ
are vaghean dige aslan tahamol nadaram !!harcheghadr in modat zod gozasht(dorane bardari(!! Ama in roza kheyli dir migzare