نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره

نفسه مامان بابا

مروری بر گذشته و شروع زندگی نی نی

1393/6/31 15:08
نویسنده : مامان الهه
94 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا 30 شهریور 91 باهم ازدواج کردیم که دیروزم دومین سالگرد ازدواجمون بود

یه جورایی بهترین اتفاقای زندگیمون تو شهریور رخ داده....یعنی کلیییییی مناسبت داریم تو این ماه!

مثلا سالگرد تولد بابا حسین 3 شهریوره ، سالگرد عقدمون 5 شهریوره ، سالگرد عروسیمون 30 شهریوره و آخرین اتفاق خوب این ماه هم این بود که فهمیدم تو دلم یه نی نی دارم....

اما شرمنده دیگه تولد شما تو این  ماه اتفاق نمیوفته!!niniweblog.com

فکر کنم 4 شهریور بود که با تست بی بی چک متوجه شدم که نی نی دارم که البته اولش شک داشتم اما فرداش که رفتم آزمایش دادم  دیدم جواب مثبته داشتم بال در می آوردم.... ( یه چیز می گم در گوشی... بین خودمون بمونه : بابا حسین وقتی فهمید از خوشحالی یه عالمه اشکاش اومد ) اینم بگم که بابات واسه من که بهترین همسر دنیاست میدونم که واسه توام بهترین بابای دنیا می شه... خیلی خوب و مهربونه niniweblog.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الهام
31 شهریور 93 15:17
فدایی داری مامان الهاممممممم