نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره

نفسه مامان بابا

اولین سونوگرافی

1393/6/31 15:13
نویسنده : مامان الهه
112 بازدید
اشتراک گذاری

اینم اولین عکس از شما....اولین عکسی که از شما دارم تو هفته ی 5 بارداریه ... وقتب که عکس رو آوردم خونه به حسین گفتم خیلی بچمون شبیه منه نه؟؟؟؟ کلی خندید گفت آره ... اینم از شباهت اولیه بین من و شما!!!

خدایا شکرت به خاطر این نعمت بزرگ البته راستشو بخوای خیلی هنوز نمیدونم حس مادری چه جوری می شه ... اما مامان الهام می گه کم کم می فهمی حالا زوده....

خدا رو شکر فعلا که زیاد حالت تهوع و ویار ندارم فقط همش خستم میشه و لالا دارم....niniweblog.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الهام
31 شهریور 93 15:24
والا قراره که نرم فکر نم تا 2 هفته دیگه بیشتر نیام آره خداییش ...
مامان سارا
31 شهریور 93 15:55
سلام میشه به وبلاگ نی نی من هم بیاین و سوال منو جواب بدین ممنونم میشم راهنمایی کنین بله حتما مامان سارای عزیزززززز البته خودمم خیلی اطلاعات کاملی تو این زمینه ندارم اما هر کاری از دستم بر بیاد چشم