نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره

نفسه مامان بابا

نی نی تو دلیم پسمله....

1393/9/30 16:14
نویسنده : مامان الهه
201 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت نی نی گوگولوی خودم که 10 روز پیش که واسه غربالگری دوم رفته بودم بیمارستان مهر تا سونو رو گذاشت رو دلم بدون هیچ مقدمه ای گفت پسره ............ من و بابا و مامان که 3 تایی رفته بودیم تو اتاق همینجوری با تعجب به هم نگاه کردیم چون همه می گفتن بچت دختره!! دکتر سونو گرافی تک تک اعضای بدنت رو نشونمون داد مثل مثانه ، معده ، کف پا ، بازو و اندام تناسلی رو.

که وقتی از اتاق اومدیم بیرون خدا رو شکر کردیم که شما سالم سالمی.در ضمن دکتر گفت 17 هفته و 1 روزمه و وزنت 210 گرمه!!خنده خیلییییییییی کوچولویی هنوزززززز....

از بیمارستان مهر که اومدیم بیرون مامانم گفت من هم لباس دخترونه دیدم از قبل هم پسرونه پس الان باید بریم من واسش کادو بخرمقوی رفتیم مامانی واست یه کاپشن خوشگل خرید مبارکت باشه مامان جونی...

اول از همه یه عذر خواهی بدهکارم که خیلی دیر به دیر به نی نی وبلاگ میام چون همش درگیرم ( مشغول سیسمونی خریدن و اثاث جمع کردن و آزمایشای مخصوص به نی نی و ...)

دوم اینکه همینجور که گفتم به خاطر پا قدم خوب شما در کمال تعجب و نا باوری تونستیم یه خونه خوب بخریم (قابل ذکره که همه می گن نی نی ت خیلیییییییی پا قدمش خوبه )راضی و اینکه الان به شدت درگیر جور کردن پولامون و کارای بانکی و اثاث کشی و ...هستیم

سوم اینکه سیسمونی خریدن خیلییییییییییییییییییییی زمان بر و خیلییییییییییییییییییییی لذت بخشه

یاد حرفای دوستم می افتم که وقتیداشت سیسمونی می خرید می گفت واقعا دوست دارم هرچی زودتر به دنیا بیاد و لباساشو زودتر بپوشه (واقعا هم همینطوره ) خیلی چیزا خریدیم اما فعلا نمی تونم عکساشو بذارم چون سوپرایزه....بذارید تکمیل بشه وقتی همه رو چیدم تو اتاق عکسش رو می ذارم حتما...زبان

پسندها (3)

نظرات (0)