نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

نفسه مامان بابا

قند عسل بالاخره اسم دار شد....

1393/11/14 15:30
نویسنده : مامان الهه
432 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت نی نی گوگولوی خودم

مامانی بالاخره اسم شما مورد تایید همه قرار گرفت و به احتمال 99 % تصویب شد

بابا حسین اسم شما رو انتخاب کرد خیلیییییییی ذوق داره!! اسم قشنگ شما آرتین شد

امیدوارم اسمت رو دوست داشته باشیبغل

به هر کسی هم گفتیم همه خوششون اومد البته قابل ذکر که بگم بابا خان می گفت بذاریم کوروش...!! من می گفتم این اسم مناسب یه بچه نوزاد نیست!! اونم می گفت خب همیشه که نوزاد نمی مونه!! ( راست می گه خخخخ)

تکونای شما خیلی زیاد شده و کاملا کسی که ببینتم می تونه تشخیص بده چه وروجکی هستی فکر کنم مثل بچگیه باباتیا.... عصبانی

فقط از خدا می خوام که سالم باشی و بد قلق و شیطون نباشی نه

این روزا مامانت خیلیییی خسته می شه واسه دیدنی خونمون هم همش کلی مهمون داریم الانم که تو تدارکات سیسمونی هستیم

راستی فردا شب سرویس خواب شما رو هم میارن باید از 5شنبه شروع کنیم به چیدن وسایل خیلیییییییی ذوق دارم حتما عکسای چیده شده اتاق و و سایلاتو آپ می کنم

پسندها (2)

نظرات (0)