نی نینی نی، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

نفسه مامان بابا

عکسهای سیسمونی البته با کلی تاخیر

1394/1/16 12:50
نویسنده : مامان الهه
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت آرتین قشنگم

باید مامان رو ببخشید که خیلی کم میام به وبلاگ به خاطر یه سری مشکلات

عزیزم سیسمونی شما با نهایت دقت و حساسیت خریداری شد البته حدود 3-4 ماه خریدمون طول گشید اما سعی کردیم بهترین انتخابها رو داشته باشیم امید وارم که شما هم راضی باشی هم از خریدامون هم از چیدمان اتاقت...چشمک

می خوام سعی کنم عکسای اتاقت رو آپ کنم...اینم عکس در ورودی اتاق نی نی ...

این ماشین رو دایی امید واسه کادوی سر سیسمونی خرید واست

 یه سری عکس از بعضی لباسهای شما:

پسندها (2)

نظرات (4)

الهام مامان
16 فروردین 94 17:21
واااااااااااااای الههههههههههه عاشق خریدات شدممممممم چقدر کفش گرفتی ایوللللل رو تختیش چقدر نااااازه اون دوتا اون بالا سه چرخه اند؟ سرویس حمومش چه تکمیله... اسباب بازیای به درد بخور...لباسای خوشگل آفرین عزیزمممممم الهی سلامت بدنیا بیاد و کییییییف کنه با وسایلش....خداروشکر که که میبینم دوستم میخواد لذت مادر شدن رو بچشه
elahe
16 فروردین 94 18:05
وای مرسی دوستم ممنون عزیزم فکر نمیکردم انقدر خوشت بیاد نه اونایی که اون بالاست یکیش سه چرخه ست یکیشم ماشینه عکسهای دیگشم سعی می کنم فردا اضافه کنم مرسی از این همه تعریفت البته بیشتر سلیقه مامانمه خخخخ
کوثر
19 فروردین 94 13:14
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
آمنه
27 فروردین 94 23:16
مبارکش باشه. ایشالله به سلامتی و راحت بیاد بغلت.